Sommar i luften

Idag skiner solen från en klarblå himmel. Termometern visar redan över 20 grader ute och jag njuter till max av den  sommarfeeling det fina vädret för med sig! Syrenerna blommar och får mig att slängas tillbaka i tiden, till skolavslutningarna när man var yngre och får mig att minnas den där bubblande lyckokänslan som infann sig inför ett evighetslångt sommarlov som låg och väntade runt knuten. Jag blir glad av tanken på alla fina minnen! =) Blev just tagen tillbaka till nuet då mitt lönekuvert damp ned i brevinkastet i dörren. Nu är man lite mer vuxen än man kanske känner sig ibland, vilket jag i och för sig trivs med. Känns som att jag börjar komma in i det här nya livet efter skoltiden och jag känner mig mer och mer hemma i det. =)

Ska pyssla hemma idag, städa och plocka lite. Fixa några matlådor och börja på min sammanfattning av den mycket givande kursen jag var på i Malmö förra veckan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0